torsdag 28 mars 2013

Helvete, tö och Cobra

Var och tittade på mitt lag Timrå idag. De åkte ur elitserien. Folk grät, slog sönder saker mm. Det var kaos. Idrott engagerar, ibland. Töar gör det ute med, jag känner ett stort sug över att denna säsong ska dra igång. Större än vanligt!! Tack vare nya anläggningen på logen känner jag mig inte ett dugg ringrostig. En härlig känsla som jag inte så många ggr i min golfkarriär har känt, inte på det sättet iallafall. Sedan ägnade jag en tanke i bilen på drivers idag på väg ut till EON arena. Cobras nya drivers, AMP cell är genialiska. Genialiska på det sättet att man kan ändra loft. Vilken lyx för oss golfare, det gör oss flexibla som bara den. Vi kan ändra loft efter väder, stelhet mm mm. Så se till att hitta rätt skaft och sedan den färgen du vill ha på klubbhuvudet och du har köpt en driver som ger dig enorma valmöjligheter. Wow!! Nog för ikväll. Borde kännas dåligt i och med Timrås nederlag men golfsuget bedövar den känslan. Ha en go påsk alla golf lovers. Det ska jag!!

Filip



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar